22 Aralık 2012 Cumartesi

BİTTER ÇİKOLATALI SÜTLAÇ




BİTTER ÇİKOLATALI SÜTLAÇ
MERHABALAR AEKADAŞLAR,SELAMLAR,SEVGİLER,MUTLU PAZARLAR
Kendimi şımartmaya karar verdim :) eşim sütlaç isteyince ona çikolatalı yapayım mı diye sordum yok her zamanki gibi sade yap belki güzel olmaz dedi,ama kendim için çok az da olsa  bir miktarını çikolata ile denemeliyim diye düşündüm :) kaselere boşaltırken 2 kaselik miktarı tencerede bıraktım içine 4 adet bitter çikolata koydum (kakao koymadım) sıcaklığıyla hemen eridi, kaseye boşattım
sonuç: inanın ben çok ama çok  beğendim :) belki bitter çikolatayı sevdiğimdendir diye düşündüm ama eşim de çok beğendi :)

1 litre süt,
1 çay bardağı pirinç,
1 su bardağına yakın su,
toz şeker( az şekerli yaptığım için göz kararı koydum),
1 yemek kaşığı pirinç unu,
1 yemek kaşığı mısır nişastası,
2 kase sütlaç için 4 adet bitter madlen çikolata(arka resimde görülen kare şeklindeki çikolata)
üstünü süslemek için hindistancevizi,granül,vs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder