24 Kasım 2009 Salı


PATATESLİ POĞAÇA
Selamlar arkadaşlar ,öncelikle öğretmenlerimizin günü kutlu olsun,mesleğini hakkıyla yapan hepimize okumayı öğrenmeyi sevdiren küçük büyük bütün öğretmenlerimizin ellerinden öperim.
Bloğumla uzun süredir ilgilenemedim,bugünlerde drla yatıp ilaçla kalkıyorum.Önce annemin bir türlü oturmayan tansiyon ve şeker problemiyle uğraştık,ardından küçük oğlum farenjit ve sinüzit oldu daha tam toparlanmadan babam rahatsızlandı,bu arada önceden planlanmış evde tadilat işi vardı ,mobilya siparişi önceden verildiği için iptal ettiremedik birde onla uğraşıyoz,böyle yazdığıma bakmayın amacım şikayet etmek değil Rabbim bugünlerimizi aratmasın,cümlemize sağlık sıhhat afiyet versin .
Patatesli poğaçalarımı uzun bir süre önce yapmıştım,yayınlamak şimdi kısmetmiş.Şimdi sıra poğaçalarımızda.
3 tane orta boy haşlanmış ,rendelenmiş patates
1/2 paket margarin
2 yumurta
1 kahve fincanı ılık süt
2 çay kaşığı tuz
arzuya göre zeytin ,peynir
Ilık süt içinde mayayı erittim,daha sonra zeytin ve peynir hariç diğer malzemelerle yumuşak hamur yaptım.Ilık yerde mayalandırdım.
Ben poğaça şekli verip içine peynir koydum arzu ettiğiniz iç malzemeyle yapabilirsiniz.Yumurta sarısı sürdüm,ısıtılmış fırında pişirdim.Poğaçalarımı elzemhobby arkadaşımın evsahipliğini yaptığı 48.P.D.Ç.S. etkinliğine gönderiyor kolaylıklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder