5 Kasım 2009 Perşembe



DAVET MASAM VE MENÜ

Daha diş bulgurunun yorgunluğunu atamamışken üzerimden,hatta daha diş bulguru menümü bile paylaşacak vakit bulamamışken,bazı nedenlerden dolayı ertelenen günümü yapmaya karar verdik,dün günüm vardı arkadaşlar,evet evet paralandımm :)) arkadaşlarımla zaten çok sık görüşüyoruz,hepside benim kardeşim ve ablam gibiler ama günlerin tadı bir başka oluyor kadınlar için.Ben öyle bir panik yaşıyorum ki,eşim şaşkınlık içinde beni izliyor ve 'zaten sürekli görüştüğün arkadaşların,neden bu panik' diyor.Bende 'kadınlar için ,gün toplantıları bir bakıma gövde gösterisidir' diyorum.Sanırım biraz abartıyorum :)) Masamı ve menümü paylaşıyorum şimdilik sizlerle,daha sonra tam gaz tarifleri gelecek.

Bu takıları sevgili arkadaşım eyerhagu göndermiş,günümde de büyük bir zevkle taktım ve çok beğenildi.Ellerine emeğine sağlık arkadaşım.Çok teşekkür ederim.


PATATES SALATASI

BAZLAMA = Daha önce tarifini paylaşmıştım, buradan ulaşabilirsiniz.

YOĞURTLU FELLAH KÖFTESİ

KITIR BÖREK

CEVİZLİ KEK


MİDYE TATLISI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder