13 Kasım 2009 Cuma

ÇİKOLATALI BİSKÜVİ PASTASI

 
Selamlar arkadaşlar bloglardamı bir sorun bendemi bir sorun var anlamadım ,dün arkadaş listem silinmiş bugün elimden geldiğince toparlamaya çalıştım.İnşaAllah atladığım bir arkadaşım kalmamıştır.
Pembe Tatlar Aslıcığımın ev sahibi yaptığı etkinlik için bisküvi pastası yaptım.Bir taşla iki kuş vurdum,hem pastamı yaptım hemde kalan kremayla tatlımı tavsiye ederim .
Aslıdan aldığım tarifle bisküvinin kremasını yaptım,kalan kremayıda borcama döktüp soğuyunca şantiyle süsledim.Şimdi sıra tarifte tarifte.
1 lt süt
1 su bardağı un
1 su bardağı tozşeker
1 tatlı kaşığı margarin
4 yemek kaşığı kakao
1 paket pötibör bisküvi
Margarin hariç malzemelerle kremayı pişirdim,margarini ekleyip mikserle çırptım.Önce unla şekeri karıştırırsanız kremada topaklaşma olmaz.
Baton kalıbı stereç filmle kapladım,bir sıra pötibör bisküvi ,üzerine krema yaydım.Bu şekilde bisküvi bitene kadar devam ettim.Dolapta bir gece bekletip,ertesi gün şantiyle süsledim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder