30 Kasım 2009 Pazartesi

BAYRAM TATLILARIM VE KAVURMA

BAYRAM TATLILARIM VE KAVURMA
Selamlar arkadaşlar hayırlısıyla bayramımızıda bitirmiş olduk,bana göre insanın sağlığı huzuru yerindeyse her zaman bayram.
Bu bayrama yorgun girdiğim için çok fazla ikramlıklarla uğraşamadım.Midye tatlısı ve hazır baklava yufkasından burma niyetine tatlı (bu ismi küçük oğlum koydu)yaptım.Hazır yufkadan burma yapmaya niyetlendim ,yufkayı serdim cevizi serptim oklavaya sarıp rulo yaptım ama yufka parçalandığı için burma olamadı ,bende rulo yapıp tepsiye dizdim ,bu şekilde pişirdim.

Benim çocukluğumdan beri çok sevdiğim kurban bayramının en sevdiğim lezzeti kavurmadır diyebilirim.İstenildiğin kadar eti su eklemeden tamamen kendi saldığı suyuyla pişiriyorum,oldukça uzun bir pişme süresi var.Daha sonra damak tadına göre tuzu ekliyorum ,ben çok fazla tuz koyamıyorum tansiyon probleminden dolayı .Yanınna birde salata yemeğimiz hazır benden bu kadar arkadaşlar hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder