10 Şubat 2014 Pazartesi

WAFFLE


Bu sıralarda  facebook*ta çok takılmaya başladım,telefonla çok pratik ,iş,güç arasında mola vermek güzel .Bir de yarı yıl tatili sadece öğrencilere değil,öğretmenlerine de ve benim kızlarım evdeydi,şanslarına hava çok güzeldi,ormanda bol,bol gezdik....ve baharın geliyor diye müjdeyi aldık...süper iki hafta geçirdik ....





Artık vafıl*ın güzelini buldum ,tam istediğim gibi ,arayanlara bu tarifi tavsiye ederim :

MALZEMELER:
-250 gr.un
-1 kabartma tozu
-1/2 çay kaş.karbonat -bunu ben ilave ettim tarif dışında
-200 ml.süt
-3 yumurta
-120 gr.toz şeker
-125 gr. erimiş tereyağı
-1 çorba kaş.limon suyu
-1 tutam tuz
-1 vanilin-bu da benden

YAPILIŞI:
-yumurta,şeker ve limon suyu mikser ile beyazlaşıncaya kadar çırpılır
-çırparak erimiş tereyağı ,süt,un kabartma tozu ve karbonat ile karıştırılmış sıra ile ilave edilir
-yarım saat beklettim ve vafır makinesini yağlanarak pişirilir
-10,5 çıkıyor 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder