16 Şubat 2014 Pazar

ÇİKOLATALI MOZAIK PASTA

 Hayırlı,sağlıklı çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...
Sevgili Cahidenin sayfasında yazan Mehtap hanımın pasta tarifini görünce denemem gerek diye düşündüm..
Çok pratik bir tarif şimdiye kadar yaptığım en kolay mozaik pastası diyebilirim...
Pastamı nasıl yapmışım bakalım dilerseniz...
1 paket bisküvi (30 adet )
1 cay bardagi süt
1 tatlı kasigi kakao
100 gr bitter çikolata
Üzeri icin hindistan cevizi
Uygun bir kasenin içine sütü ve çikolatayı koydum ara ara karıştırarak benmari usulü erittim...
Kakaoyu ekledim karıştırdım...
Küçük küçük kırdığım pötibör bisküviyide ilave ettim karıştırdım...
Streç filmin üzerine yaydım elimle düzeltip rulo yaptım streçe sardım..
Dolaba kaldırdım beş saat kadar sonra dolaptan aldım hindistan cevizine buladım pastamız hazır..
Afiyet şifa olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder