20 Ekim 2010 Çarşamba

TAZE SIKILMIŞ NAR SUYU


NAR SUYU VE FAYDALARI

Bu aralar doğru dürüst yemek yapamıyorum dolayısıyla da yayınlıyamıyorum hoşgörürsünüz beni biliyorum ama blogumu da güncellemek istiyorum,bir taraftan istirahat ederken bir taraftan da sayfama gelen yorumlarla mutlu oluyorum bu yüzden hepinize çok teşekkür ederim,ben size ziyarette geciksem de siz beni ziyaretsiz yorumsuz bırakmayın olurmu sevgili arkadaşlarım, kardeşlerim,ve hatta kızlarım :))
Son günlerde her gün 1 bardak dolusu taze sıkılmış nar suyu içiyorum,sağolsun eşim sıkıyor ben içiyorum,çünkü:
Baypas sonrası kalp zarında biriken sıvının tedavisi aşamasında günde 1 bardak içilmesinin çok faydalı olduğunu prof.saraçoğlu söylüyor,benim şu anki rahatsızlığım da bu olduğu için bizde şifa niyetine içiyoruz ŞİFA ALLAH cc.dandır
Ayrıca:

Narın bilinen bazı faydaları şunlardır:
• Tansiyonumuzu olumlu bir şekilde düzenler
• Kalbimizi korur düzenli çalışmasına destek olur
• Enfeksiyona karşı vücut direncini korur ve artırır
• Enerji verir, yorgunluğu giderir
.İdrar söktürücü etkisiyle toksin atılımını sağlar
• Bağışıklık sistemini güçlendirir hastalıklara karşı korur
Kolesterol ve kan şekerimizi regüle eder artmasını engeller
• Bağırsak parazitlerinin düşmanıdır, iyi bakterilerin artmasını sağlar
• İshali (diare) önler, tedavide destek sağlar
• Ciltte olumlu katkısı vardır, pürüzsüz görünüm sağlar
• Cilt enfeksiyonlarında olumlu katkısı vardır
VEEEEEEEEEEE
Yonca gıda ve birdemliksohbet sevil'in sürpriz hediyesi:
Sevgili SEVİL cim ve YONCA Gıda biz blogerler için bir sürpriz hazırlamış.
Sevil' ciğim bu hediyelerden daha çok blogcunun faydalanabilmesi için bir etkinlik düzenlemiş, kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum. Bu sürpriz hediyeyi kazanmak için yapılması gerekenler...•Aşağıda bulunan basın bültenini sitenizde yayınlamak•Yapmış olduğumuz bu etkinliği sitenizde duyurmanız,,•Bu kampanyanın Yonca gıda ve birdemliksohbet tarafından yapıldığını yazmak ,•Yonca gıda ve birdemliksohbet sitelerine link vermek,•Yan tarafta izle yazan kısımdan İzleyici olmak•Basın bültenini yayınladığınıza dair bu yazının altına yorum yazmak ve linkini bırakmak
AYŞE TÜTER, BLOGGER’LAR İLE BİRARAYA GELDİ
Ayşe Tüter, İstanbul’lu bayanlar ile buluştu.Yonca Gıda, İstanbul’lu blogger bayanlar ile ünlü yemek danışmanı Ayşe Tüter’i bir araya getirdi. Etkinlikte hem birlikte kahvaltı edip hem de Ayşe Tüter ile sohbet etme imkânı bulan blogger lerın keyfine diyecek yoktu.Yonca Gıda yetkililerinin yaptığı marka ve ürün tanıtımlarının ardından, Yonca Gıda ürün özelliklerini anlatan Ayşe Tüter ayrıca ünlü tariflerini de sevenleri ile paylaştı. Bayanların yemeklerle ilgili tüm sorularını yanıtlayan Ayşe Tüter kendisine gösterilen yoğun ilgiden de çok memnun kaldı.İstanbul İTÜ Maçka kampüsü sosyal tesislerinde düzenlenen etkinliğe katılan Yonca Gıda yetkilileri ‘ İzmir ve Ankara’dan sonra etkinliğimizin İstanbul ayağını da gerçekleştirmiş bulunuyoruz. Diğer illerde de bu gibi etkinlikler gerçekleştirmeye devam edeceğiz.Bunun içinde çalışmalarımız devam etmekte..’ diyerek bu tür buluşmalarının diğer illerde de devam edeceğini belirttiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder