16 Ekim 2010 Cumartesi

ŞİPŞAK YEMEK


ŞİPŞAK YEMEK
Selamlar arkadaşlar,uzun bir süredir romatizma (RA)hastalığıyla uğraşıyorum.İzmirde olanlar bilirler. Yeşilyurt'ta devlet hastanesi var dün gidip romotoloji bölümünde muayene olayım dedim.
Sabahın 6.3oda evden çıktım ,10-15 dk sonra hastanedeydim saat 7 gibi numaralar verilmeye başladı ne varki muayene 9 da başladı eziyettten başka bir şey değil ,hasta olan dahada hasta oluyor beklemekten ,ne yazıkki romotoloji doktoru bulmak pek kolay değil o yüzden bu sıkıntıya katlanmak gerekiyor.
Eskiye nazaran çok şükürki sağlık sektöründe çok düzelmeler var ama bozukluklarda yok değil tez zamanda düzelmesi dileğiyle...
Neyse muayaene,tahlil,röntgen derken bende hal filan kalmadı,eve geldim ne yemek yapmak için mecalim var nede keyfim ,tvyi açtım oktay ustayı seyretmeye başladım konuk ahşı elif hanım kolay kebap yapıcağım dedi bende tarifi alıp denedim gerçekten zahmetsiz ve çok kolay yapılan bir yemek yapıcak olanlara kolay gelsin deyip tarife geçeyim.
400 gram kıyma
1tane kuru soğan(ince doğranmış ben rondoda parçaladım)
tuz
karabiber
pul biber
evde varsa kıyılmış maydanoz
1-2 yemek kaşığı salça
Kıyma ve diğer malzemeler güzelce karıştırılır,yağlanmış fırın tepsisine elle bastırılarak ince şekilde yayılır bıçakla kebap şeklinda dilimlenir ısıtılmış sıcak fırında pişirilir.
Ben ekmekleri pişen yemeğin yağına batırdım üzerine kebap parçalarını birazda domates koydum pratik yemek hazır oldu,benden bu kadar arkadaşlar .
Öncelikle sağlıklı,huzurlu ve maddi manevi bol kazançlı hafta sonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder