23 Ekim 2010 Cumartesi

TAHİNLİ,YOĞURTLU,CEVİZLİ KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI








Merhaba hepinize gönül dolusu sevgiler ve mutlu pazarlar
Çok değerli ve sevgili arkadaşlarım;
papatyam aynurum ,

aldıkları ödülü beni unutmuyarak benimle de paylaşmak istemişler:) sağolsunlar,varolsunlar
ben de bu ödülü sayfama uğrayan herkese arz ediyorum:))

TAHİNLİ,YOĞURTLU,CEVİZLİ KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI

Farkındayım çok uzun bir başlık oldu ama salt patlıcan salatası desem yeterli olmayacaktı,
köz patlıcan salatasından biraz daha farklı bir lezzet ve ben ilk kez yaptım denemek için!!
lezzetliydi amma bizim damak tercihimiz klasik bol limonlu,sarımsaklı zeytinyağlı olan çeşidi:)
daha önce yayınladığım diğer salatam İŞTE BURADA
biz kadınlar yaşımız kaç olursa olsun:))))yeni denemeler yaparız
yapılışı:
köz matikte bıçakla delinen patlıcanlar közlenir,kabukları ayıklanır,ince ince doğranır ve bir kaba alınır,
içine;miktarı arzuya ve patlıcan miktarına göre yoğurt,tahin,dövülmüş sarımsak,tuz ilave edilir karıştırılır,salata tabağına alınan salatanın üstüne ceviz,sızma zeytinyağı ve pul biber konur,
ben zeytin yağı ve tuz koymadım(sağlığım için)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder