28 Ekim 2010 Perşembe

CUMHURİYET BAYRAMI VE UN KURABİYESİ


CUMHURİYET BAYRAMI VE
UN KURABİYESİ
Selamlar arkadaşlar öncelikle cumanız mübarek olsun,bu gün hepimizin bildiği gibi cumhuriyet bayramı bütün herkesin bayramı kutlu olsun.
Rabbime şükürler olsunki özgür bir ülkede cennet vatanımızda huzur içinde ezanları dinleyerek bayrağımız altında yaşıyoruz,yüce mevlam dünya durdukça birlik ve beraberlik içinde huzur içinde yaşamamızı nasip eylesin.
Şimdi sıra tarifimizde..
1/2 paket margarin
1/2 su bardağından biraz fazla sıvıyağ
1 avuç pudra şekeri
Bir çimdik kabartma tozu
Un
Margarin,sıvıyağ ve pudra şekerini karıştırdım daha sonra kabartma tozu ve aldığı kadar unla orta yumuşaklıkta hamur hazırladım.Yuvarlak şekil verip ortasına parmağımla bastırıp çukur yaptım.
Isıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde pişirdim,fırından alınca soğumasını bekledim eritilmiş çikolata (veya evde ne varsa olur) süsledim.
Kurabiyenin biraz daha tatlı olmasını isterseniz şekerin oranı artırabilirsiniz.
Afiyet şifa olsun.
Geçenlerde yaptığım burada tarifini verdiğim çarşaf böreklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder