3 Aralık 2009 Perşembe

RULO PATATES SALATASI

Uzun bir ara verdim bloğuma bu arada tariflerim de çok birikti tabii.Bu sabah kalktım bloğumu açtım,silkelendim ve kendime geldim : ) Patates salatasıyla tariflerimi eklemeye başlayayım dedim.
Malzemeler
  • 7-8 haşlanmış orta boy patates
  • Birer tutam maydanoz ve dereotu
  • 7-8 tane küp küp doğranmış salatalık turşusu
  • Yarım su bardağı konserve mısır
  • 2 ortaboy rendelenmiş havuç
  • Zeytin yağı,limon,tuz,pulbiber
Yapılışı
Haşlanmış patatesleri rendeleyelelim yeteri kadar tuz,limon ve zeytinyağı ekleyip karıştıralım. Düz bir zemin üzerine streç film serelim,bir tutam pulbiber serpelim,dereotu ve maydanozu ince kıyıp streç filmin üzerine serpiştirelim.Patatesi pulbiber,maydanoz ve dereotu serpiştirdiğimiz streçin üzerine uzunlamasına serelim.Diğer tarafta mısır,havuç,salatalık turşusuna yeteri kadar tuz,limon ve zeytinyağı ekleyip karıştıralım.Uzunlamasına serdiğimiz patatesin üzerine koyalım,streç filmin yardımıyla patatesimizi rulo yapalım ve 15-20 dakika dinlendirelim.Daha sonra servis tabağına alıp streç filmi çıkaralım ve üzerini istediğimiz gibi süsleyelim.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder