15 Aralık 2009 Salı

BİSKREM KURABİYE


Bu güzel tarif için ablama hayat cafe teşekkürlerimi gönderiyorum harika bir lezzetti.Benim kurabiyeleri ben biraz fırında fazla tutmuştum. Beyaz çıkartılması lazım fırından ama yinede tadı herşeye rağmen çok güzeldi.Tarifi ablamın sayfasındaki gibi aktarıyorum sizlere.

Malzemeler
250 gr margarin veya tereyağ (oda sıcaklığında)
3 yemek kaşığı yoğurt
5 yemek kaşığı pudra şekeri
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
3 su bardağı un (kulak memesi kıvamında olucak yarım bardak daha fazla konulabilir)
İçi için
Çokokrem
Hazırlanışı
Tüm malzemeler kapta karıştırılıp yoğrulur ve 1 saat buzdolabında dinlendirilir.sonra parçalarak kopararak el içinde açılarak içine çokokrem koyulur ve yuvarlayarak kapatılır.önceden ısıtılmış fırında üzeri beyaz kalacak şekilde pişirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder