31 Aralık 2009 Perşembe

PORTAKALLI KEK

PORTAKALLI KEK VE YENİ YIL
Selamlar arkadaşlar sağlık sorunlarından dolayı bloğumla ilgilenemedim,kansızlık beni bir türlü bırakmadığı için yine demir yüklemesi yapılıyor ne diyelim Rabbim bu günümüzü aratmasın.
Kısa bir süre sonra eski yıla veda edip yeni yıla gireceğiz İnşaAllah hepimiz için sağlıklı ,huzurlu ve mutlu bir yıl olur.
Tarifleri deneyip yaptığımda öncelikle benim damak tadıma uymasını isterim.Bu keki yaptığımda (piştiği gibi sıcakken tadarım nasıl oldu diye merakımdan)tattım ,kek güzel ama öyle çok değişik bir tadı yok yayınlamayayım diye düşündüm.Kekten ablamada götürdüm.Ertesi gün yeğenim bana teyze süper bir kek yapmışın ilk defa bu kadar güzel bir kek yedim deyince yayınlamaya karar verdim.Şimdi sıra tarifte baton kalıb için malzemeler
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
1/2 çay bardağı süt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 portakalın suyu
1/2 paket kabartma tozu
un
damla çikolata
Önce yumurta ve şekeri iyice çrptım.Çikolata dışındaki malzemeleri ekledim çırpmaya devam ettim.Damla çikolatayı ilave ettim kaşıkla karştırdım.kalıba döküp pişirdim.
Kekimi P.D.Ç.S. 50 ev sahibi
arkadaşıma gönderiyor kolay gelsin diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder