10 Aralık 2009 Perşembe

EY GİDİ KARADENİZ.....


Hava yağmurlu kasvetli ;daralmışım sıkılmışım elim telefonda gözüm camda...
Dün eşimi Ankara'ya yolcu ettik kızımla.Bazı eksik belgelerimizi ve evraklarımızı tamamlamak için havanın yağmurlu oluşu sağ sağlim varırmı endişesiyle bekliyoruz bir umutla...Güzel bir haber çıkarmı ailece hep beraber gitmek nasip olurmu bize diye:(((Tayinimiz çıktı Karadenize Kastamonuya sevinsemmi üzülsemmi durumundayım bu günlerde:(( Hamilelik bir taraftan kızımın okulu kurulu düzenimiz bir taraftan benki manisadan başını çıkarmış biri değilim yepyeni bir hayatın getireceği korkular bir taraftan gideceği yer malesef ben ve kızlarım için olumsuz şartlar içeriyorsa bize kalmak düşücek Manisa' da. Ya ona gitmek bize ise onu beklemekmi düşer sıkıntısı bir taraftan:(((Şeyma'nın doğumunuda görememişti eşim; askerden döndüğünde şeyma 1,5 yaşındaydı askerliğini Kıbrısta yapmıştı malesef ne gidebilmiştik ne de o gelebilmişti:((12 sene sonra tekrar aynı şeyleri yaşıyoruz sanki((( Hamileliğimde doğumumda kızım büyürken yanımızda olsun istiyorum:((İşte bunun için bir umut elimde telefonla bekliyorum.(İnşallah güzel haberlerle gelicek inşallah ile yada ilçeye yakın bir yer olacak ve inşallah bize hep beraber gitmek hep beraber düşmek nasip olucak yollara.Pazartesi günü Kastamonu yolcusu 1 aylık bir eğitim alıcak orda o dönemde gideceğimiz yer kesinleşmiş olucak inşallah bir ay sonra burdan eşyaları topladım ben artık Kastamonu yolcusuyum demek nasip olur bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder