14 Eylül 2008 Pazar

WEDDING SHOWER PASTASI VE KURABİYELERİ

Düğün öncesi gelin hanıma süpriz parti - WEDDING SHOWER

İşte Wedding Shower budur.Düğününe kısa bir zaman kalmış gelin hanımın arkadaşları ve yakınları toplanır, gelin hanıma hediyeler alınır ve kız kıza parti yapılır. Amerika'da yaygın olan bu geleneği görümcesi Natali için uygulayacak olan Sevgili Nil benden bugün için özel bir pasta ve kurabiyeler yapmamı istedi.

Pastanın üzerine bir gelin figürü hazırladım. Gelinliğini yaparken gerçekten çok eğlendim. Kendisine diktiğim :) gelinlikten de son derece memnun kaldım, ne yalan söyleyeyim. :)



Kurabiyelerde ise yine gelinlik konseptinden yola çıkarak kalp kurabiye kalıpları ile hazırladığım straplez gelinlik modelini uyguladım.

Gelin hanıma buradan mutluluklar diliyorum.

Afiyetle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder