4 Eylül 2008 Perşembe

DOMATESLİ MAKARNA



Tarifime geçmeden önce sevgili begüm beni sobelemiş onun sorularına cevap vereyim sonra çok sevdiğim domates soslu makarna tarifime geçicem daha sonrada iftar sofrası tariflerini veririm malum iftar davetleri başladı ramazana uygun yemekler yapıyorum e paylaşmadan olmaz değilmi


1-BLOG YAZMAYA İLK NE ZAMAN BAŞLADIN?
Uzun zamandır siteleri gezip tarif topluyordum 2007 haziranında niye benim sitem yok diye düşündüm malum sürekli bir şeyler yapıyordum yeni tarifler deniyordum onları siteme koyabileceğimi düşündüm hemen işe koyulup siteyi oluşturdum tarifleri koymaya başladım ve bu alemde yerimi aldım
2-BLOG YAZISI KONULARININ BELLİ BİR ÇİZGİDE OLMASINA ÖZEN GÖSTERİYORMUSUN?
Hayır herşey doğal akışında ilerliyor
3-BLOG YAZMAYI NE KADAR SÜRDÜRECEKSİN?
Çok zevkli bir hobi yeni birşeyler yapıp paylaşmayı seviyorum şimdilik zevkle yapıyorum inşallah yıllar boyu devam ederim
4-BLOG YAZMAK SENİN İÇİN EĞLENCELİ BİR UĞRAŞKEN ŞİMDİ ARTAN BEKLEYİŞ YÜZÜNDEN ZORUNLU BİR HAL ALDIMI?
Hayır almadı hala eğlenceli bir uğraş
5-BLOG YAZMAK İÇİN GÜN İÇİNDE BAZI ŞEYLERDEN FERAGAT ETTİNMİ?
hayır etmiyorum zaman buldukça yazıyorum genelde zamanda buluyorum

Sevgili begüme teşekkür ederim ben kimi sobeleyeceğimi bilemiyorum herkesin adı aklıma geliyor kimseyi seçemedim:(:(:( Makarnaya gelince

MALZEMELER:
1/2 paket makarna
2 adet domates
1 adet soğan
1 yemek kaşığı salça
bir tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızıpulbiber
3 yemek kaşığı zeytinyağ
1 tatlı kaşığı tereyağ
1 diş sarımsak
1.5 litre su
YAPILIŞI:
Önce suyu tencereye koyun içine bir kaç damla yağ katın su kaynayınca makarnaları atıp haşlayın (ben pek diri yapmıyorum dokuz on dakika haşladım) haşlanınca süzün o haşlanırken siz sosu hazırlayın.Bir tencereye zeytinyağ ve tereyağı koyun soğanları küp küp doğrayın soteleyin daha sonra soyulmuş rendelenmiş domatesleri ekleyin salça katın sarımsağı doğrayın baharatları katıp iki üç kaşık su ekleyip pişirin bu sosa süzülen makarnayı katıp kaşıkla bir güzel harmanlayıp afiyetleyiyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder