18 Ağustos 2005 Perşembe

Sekerli Kurabiyeler - (Sugar Cookies)



Yine Zipzip icin kurabiye yaptim bugun, bunlar onun favorisi,
Amerika'nin favorisi Sugar Cookie, yapimi kolay, bayatlamayan
bir kurabiye...

Malzemeler :

1.5 kap seker
2/3 kap tereyag
2 tane yumurta
2 yemek kasik sut
1 cay kasik vanilya ( sivi )
3.5 kap un
1 cay kasik kabartma tozu
bir tutam tuz


Nasil mi Yaptim:

Yumusamis tereyaga yavas yavas tum malzemeyi ilave ettim,
iyice yogurduktan sonra ben hamuru rulo yapiyorum,
naylon posete koyup buzdolabinda bekletiyorum, firinimi isitip,
tepsimi yagliyorum, sonra rulo halindeki hamuru dilimliyorum bicakla,
ugrastirmiyor pek fazla, bu sebeple cok basit, genelde 2 olcu yaparim
bu hamuru, rulonun birini dondurucuya koyarim, Zipzip'in kurabiye
krizlerinde hemen cikarip keser firina surerim, kisa surede pisiyor,
fazla kizarmasini beklemeyin yalniz, pembelesinde firini kapatin .
Afiyet olsun.
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder