1 Ağustos 2005 Pazartesi

MURDUM ERIKLI KEK


Bende bu aksam benim Murdum Erikli Kekiki yaptim,
hazir mevsiminde iken bolca kullanalim, vucudumuza

faydalari olan bir meyva...
==============================================

Malzemeler :

1 su bardak seker ( 3/4 doldurdum ben bardagimi)
3 tane yumurta
1 paket kabartma tozu
3/4 su bardagi sour cream ( yogurt kullanabilirsiniz)
1/2 su bardagi cicek yagi
3 su bardak un
yarim cay kasik tyz
15 tane murdum erigi



Nasil mi Yaptim?

Once sekerle yumurtalari iyice cirptim, sonra icine sour cream ( yogurt) ilave edip
yine cirpmaya devam ettim, cicek yagini da ekledikten sonra kabartma tozunu ve
unu ilave ettim, tum karisim kek kivamina gelene kadar cirpma isine devam ettim,
sonra kucuk dogradigim 3-4 tane murdum eriginide karistirdim hamura, sonra
kalibi yagladim, kalinin altina dilimledigim Murdum Eriklerini siraladim, sirt sirta
verdi hepsi, uzerine hazirladigim kek hamurunu dokup 375 F de yaklasik 40 dk pisirdim.
Firindan cikinca ilimasini bekledim, sonra kalibimi ters cevirdim, dilimledim,
goruldugu uzere dondurma ile servis yaptim.

Afiyet Olsun.
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder