4 Ağustos 2005 Perşembe

SAKSIDA PATLICANLARIM

Gectigimiz pazar gunu yaptim Saksida Patlicanlarimi
ancak bugun blogda yerini alabildi...



Malzemeler :

3 adet patlican
2 adet domates
4 dis sarimsak
1 adet yesil biber
1/2 adet kirmizi biber
3 kasik zeytinyag
4 adet milfoy hamuru
tuz, karabiber



Nasil mi Yaptim ?

Once soganlarimi dogradim zeytinyagda sotelerken dogradigim
patlicanlarimi biberlerimi ve domateslerimi ilave ettim,
sarimsaklarida dograyip tencereme dahil ettim.

Hepsini kisik ateste pismeye biraktim. Milfoy hamurlarimi muffin
kaliplarimin icine yerlestirdim, isittigim firina surdum, kisa surede
kabardilar ve pistiler, burada bir ip ucu, milfoyleri kaliba yerlestirince
catalla delin birkac yerden , boylelikle ic kismi kabarmiyor cok fazla.

Milfoyler hazir, saksi gibi icleri bos durumda, ilimis patlicanlarimida
bu saksilara yerlestirip servise cikardim, cok leziz ve hafif oluyor,
denemenizi oneririm.

Afiyet Olsun.
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder