24 Ağustos 2005 Çarşamba

Pratik Tarifler - Kabak Salatası



Çok hafif ve çokk pratik bir salata, meze ..
Yemeğe gelen misafirlerime arada yaparım.
Ortaya hafif salata şeklinde ve çok iyi gidiyor , çok seviyorum ben.

Geçen hafta Çeşme' den dönerken kayınvalidemin elinde kabaklar varmış tüketememiş ve bana verdi sen bir şeyler yaparsın diye. Aldım ve salata yaptım. O anda evde başka şey yoktu. Üzerine dereotu çok yakışıyor , ben balkonumdan taze nane de koparıp serpiyorum tazecik kokusuyla mis gibi oluyor.

Hala arkadaşlardan mail geliyor pratik ev tarifleri verin diye. Buyrun:)


İstediğiniz kadar kabağı alın, kazıyın ve ince uzun dilimler halinde dilimleyin.
Kaynar suda 3-5 dk. en fazla haşlayın ve süzün. İyice soğuduktan sonra, zeytinyağı, tuz, limon ve sarımsak ile sos yapıp üzerine dökün. Harmanlayın ve kapalı kapta buzdolabında bekletin soğusun.


Afiyet Olsun
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder