12 Ağustos 2005 Cuma

ORTAYA KARIŞIK MUFFİN


Geçen gün yayınladığımız Mürdüm Erikli Tartölet i yaparken yarısını da farklı yapayım diye düşündüm.O gün 6 adet Mürdümlü Tartölet yaptım kalanı ise karışık:)

Oğlum için 4 adet sade ve eşim için ise elimde ne varsa ilave ettim.Esim karışık meyveli kek vb. şeyleri çok sever. Dolabımda yumuşamış kayısılar vardı aklıma geldi onları kestim minik + ceviz + kuru üzüm koydum.

Tefal in minik silikon muffin kalıbıyla yaptım



1.Sade direk Tartölet hamurunu kaşıkla koydum kalıba
2. Taze kayısı,cevizli, kuru üzümlü
3.Oğlum çok istedi diye bir adet inciri 3-4 parçaya kesip 2 numaralı muffinlerin üzerine koyduk:) O saatten sonra içine karıştıramazdım üşendim:))

Eh bu şekilde 3 değişik harçlı muffinciklerimiz oldu:) Oğlum sade olanlara bayıldı o gün bitirdi.Sade hali ile de çok güzeldi , ben bu kadar beklemiyordum.
Hele kayısılı olanlar ben bile 1 tane yedim .Kayısılar tazecik yumuşacık geliyor ağza.

Fikriniz olsun istedim. Aynı hamurla farklı tatlar yakalayabilirsiniz.
Afiyet olsun
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder