11 Nisan 2013 Perşembe

YOĞURTLU BİBER KIZARTMA

Yoğurtlu Karışık Biber Kızartması


Yazın verin bana bunu, bir de karpuzu başka şeye gerek yok desem :) Haa ekmeksiz olmaz elbet.. Çatal kullanmak yok, ekmekle dalmalı bu havuza :)

Ben, misafirlerime Paşabahçe'nin bilokma serisinden aldığım bu minik cam kaselerde ikram etmeyi çok seviyorum. Ne dersiniz, şık durmamış mı?

Malzemeler:
  • 1/2 kg yeşil tatlı biber
  • 1/2 kg kırmızı kambo biber
  • 2/3 çay bardağı sıvıyağ (ben mısırözü kullandım)
  • Sarımsaklı yoğurt
  • Tuz
Yapılışı:
  1. Biberleri yıkayıp eşit ve orta büyüklükte doğruyoruz.
  2. Büyük bir tavaya yağı koyup kızdırıyoruz.
  3. Biberleri bir havlu kağıda kurulayıp kızan yağda soteliyoruz.
  4. Pişen biberleri süzdürerek bir kaba alıyoruz.
  5. Biraz tuzlayıp sarımsaklı yoğurt ile karıştırarak servis ediyoruz.
Afiyetle & sağlıkla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder