12 Nisan 2013 Cuma

TANTUNİ - AKIRTMADA



Bitmeden önce sonunu çekebildim .Akırtmada yememiştim ,ben beğendim,yumuşacık,mayalı hamur ile çok daha güzel oldu ,fikir de büyük kızımın,neredeyse *zorladı* ,1-2 hafta *baskı*gördükten sonra yaptım,iyi ki acemi aşçımı dinlemişim,benden daha güzel yemek yapacağı belli.

MALZEMELER:
-http://mazesinyemekleri.blogspot.com/2011/12/akrtma.html   -   hamur burada
-tavuk butların etleri-küçük kesilmiş
-tuz-kara biber

SALATASI İÇİN :
-ay şekli kesilmiş soğan
-sumak
-maydanoz
-doğranmış domates-isteye bağlı

YAPILIŞI:
-önceden akırtmaları pişirdim
-eti sıvı yağı ile kızarttım,tuzunu,kara biberini verdim
-soğanları biraz tuzda-10-15 dak bekletip yıkadım,süzdüm,sumak,maydanoz,var ise domates ile karıştırdım
-bu kadar ,dışarıda yediğimden daha çok beğendim ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder