8 Ekim 2008 Çarşamba

VİŞNE SOSLU BROVNİ KEK VE BLOGCUDA 3. SENEM

Sevgili arkadaşlarım bu gün blog çalışmalarıma başladığımın 2 senesi bitip 3 seneye girdiği gün, ne çabuk geçti siz sevdiğim blogcu kardeşlerimle birlikte 2 sene çok güzel şeyleri paylaşmanın mutluluğu içinde geçti, yorumlarınız beni oldukça onurlandırdı. Hiç bir olumsuz yorum almamam bu güne gelmeme sebep oldu diyebilirim, çok hassas birisi olduğum için olumsuz bir yorum alsaydım belki şimdiye kadar sürmezdi diyebilirim 10 ay blogcu 14 ay blogspotta çok sevdiğim sizlerle zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım sağlık sorunlarım yüzünden zaman zaman bırakmayı çok düşünmeme rağmen en sıkıntılı anlarımda bile sizleri aradım. Sizlerden çok şey öğrendim bende sizlere birşeyler verebildiysem benim için çok büyük bir mutluluk olur. ALLAH sağlık, sıhhat verdiği sürece devam etmeyi sizlerle olmayı düşünüyorum . Sonsuz sevgilerimle .
MALZEMELER
3 yumurta
1,5 su bardağı un
1 su bardağı sıcak su
4 yemek kaşığı kakao
1,5 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Çay kaşığının ucu ile tuz
1 çay bardağı sıvıyağ
1 Paket vişne soslu hazır sos tarifine göre hazırlanacak .
YAPILIŞI
Sıcak suyun içine kakaoyu, vanilyayı eleyerek eriyene kadar iyice karıştır ılınmasını bekle .
Başka bir kabın içine unu, şekeri ve kabartma tozunu ele tuzu koyup karıştır .
Soğumuş kakaolu karışımın dörtte birini ve sıvı yağı unlu karışımın olduğu kaba koy ve miser yardımıyla karıştır.
Soğumuş dörtte üçlük kakaolu karışımının içine yumurtaları kır ve çatal yardımıyla hafifçe karışana kadar karıştır.
Yumurtalı karışımı unlu karışımın içine 3 seferde ekle, her eklemede mikserin yüksek devrinde iyice karışana kadar yedir, sonuncuyu ekledikten sonra iyice karıştırıp yağlanmış kek kalıbına döküp, 180 derecede ısıtılmış fırında, 30 -35 dakika pişirip, üzerine hazırladığımız vişne sosumuzu döküp ceviz veya fındık serperek servis yapılır.
not: Fusunun mutfağı blogcu arkadşımızın sitesinde gördüm çok değişik geldi değişik şeyler her zaman dikkatimi çektiği için denedim çok güzeldi tavsiye ederim . Teşekkürler sevgili Fusun .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder