4 Ekim 2008 Cumartesi

Bayramın Ardından..

Annem bir kolunun alçıda olmasına aldırmadan bayram kahvaltısı davetimi "bayramda adettir, büyükler evde kalır" diyerek reddetip bizi kahvaltıya çağırdı. Kahvaltılıktan başka bir şey hazırlamayacağı sözünü alınca babam tava böreği, ben de - her ne kadar beceremesem de - Nino'nun pastahane poğaçası tarifini yaptım.


Poğaçalar için öyle hevesliydim ki - hem bayram hem de eşimin doğumgünü şerefine - sabah 5'te kalkıp hamuru yoğurdum, mayalanmaya bıraktım ve tarifi değişiklik yapmadan uyguladım ama bir yerde hata yapmış olmalıyım, pastahane poğaçası gibi yumuşacık olmadı.. Ben de moral bozukluğuyla aralarına peynir ve maydanoz koymaktan vazgeçip bu şekilde servis ettim. Yiyenler beğendiler ama birşeyler eksikti. Sizce nerede hata yapmış olabilirim? Nino'cum sen ne dersin?

Not: Tarifte başarılı olduğumda malzeme listesini ekleyeceğim, şimdilik orjinal tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder