22 Ekim 2008 Çarşamba

TAHİNLİ KEK

Herkese merhaba
geçen hafta bir çok arkadaşım bana uluslararası arkadaşlık ödülü verdi hepsine burdan çooook teşekkür ediyorum ,okuduğuma göre benimde başka arkadaşlara vermem gerekiyormuş ama ödülü almayan kalmadı sanırım ,kime baksam almış, zaten bende arkadaş ayıramam tüm arkadaşlarıma veririm bu ödülü, hepinizi çok seviyorum ödüllerin en güzeline layıksınız.
Tarifime gelince tahinle yapılan herşeyi çok seviyorum tabii tahinli kekide.
Baktım sitemde yok eklemeye karar verdim tavsiye ederim sizde denemediyseniz mutlaka deneyin

MALZEMELER:

3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1.5 çay bardağı tahin
5 tepeleme kaşık un
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

YAPILIŞI:

Oda ısısındaki yumurtaları bir kaba kırın biraz çırpın daha sonra şekeri ekleyin şeker eriyene kadar çırpıp süt,yağ,tahin ekleyin çırpın unu ,kabatmatozu ve vanilyayı eleyerek katın çırpıp yağlı kek kalıbına dökün önceden ısınmış 170 derecedeki fırında pişirin.Afiyetolsun.
Bu kekimi sevgili yasemine gönderiyorumbeni p.s.d.ç.s.e 28 e davet etmiş kendisine kolaylıklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder