29 Temmuz 2005 Cuma

TAVUK CIGERI


Buralarda pek tuketilmeyen gidalardan biri tavukcigeri
Biz seviyoruz, buldukca da alip yapiyorum, dana cigerinden
daha leziz geliyor bize tavuk cigeri.


-----------------------------------------------------------------------

Malzemeler :


2 lb tavuk cigeri ( cok kucultmeden dogruyorum, yikiyorum)
1 adet kuru sogan ( dilimlenmis )
1/2 demet maydanos
karabiber
kirmizi biber
kimyon
tuz
kekik
4 yemek kasik zeytinyag


Nasil mi Yaptim ?

Cigerleri cok kucuk olmamak sarti ile dogruyorum,
yikiyorum suzgude bekletiyorum biraz, sonra tencereye
yagimi ve soganlarimi koyuyorum, soganlar pembelesirken suzgude
bekleyen cigerlerimi de ilave ediyorum, suyunu salip toplamasini
bekledikten sonra da baharatlarimi ilave edip, tenceremi silkeliyorum,
spatula ile karistirinca cigerler nazik dagilabiliyor,
en sonda dogranmis maydanozlarimi ilave edip, ocagimi kapatiyorum.

Ilik olarak servise cikariyorum ev halkina...
Afiyet olsun.
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder