25 Temmuz 2005 Pazartesi

KAR BEYAZ


Gecen hafta ailecek görüştüğümüz arkadaşımız ameliyat olmuştu ona ziyarete gittik.
Bir şeyler yapıp götürmek istedim ve önce Cevizli & Çikolatalı Muffin yaptım ancak benim kalıplarım büyük olduğu için 12 adet çıktı. Ve ben ya yetmezse diyerek ( 2 aile gittik ve çocuklar da var ) vazgeçtim ertesi gün yapmayı planladığım Kar Beyaz tarifini yaptım. Yaparken bile çok beğendim:) Arkadaşlarımda hepsi çok beğendiler . Dolaptan çıkar çıkmaz yemenizi tavsiye ederim. Biraz ılınınca aynı o soğuk ve güzel tat kalmıyor sanki.
Yeşim’ ciğimde bizi çocuklarla o hali ile sağ olsun çok güzel ağırladı, tekrar geçmiş olsun Yeşim:)...
Resimler biraz sarı çıktı, aslı ilk resimdeki gibi kar beyaz gerçekten:)) Ancak dilimli resimler Yeşim lerde çekildiği için ışık ayarlaması yapamadık:) ve cep telefonu ile ancak bu kadar oldu arkadaşlar. Umarım bir dijital makina alırım artık:)))
Tarif Afiyetle Dergisine ait...

Malzemeler
1 kg. tuzsuz lor
1 paket margarin
2 su bardağı pudra şekeri
2 paket vanilya
2 su bardağı süt
2 paket kakaolu bisküvi

Yapılışı
1. Margarini oda sıcaklığında yumuşatın
2. Genişçe bir kabın içinde lor, margarin, pudra şekeri ve vanilyayı yoğurarak krema haline getirin.
3. Düz bir zemine büyükçe alüminyum folyo kağıdı yayın
4. Bisküvileri süte batırın ve hemen folyonun üzerine dizin
5. Bisküvilerin üstüne bir kat kremadan yayın
6. Bu işlemi 3 kez yapın, 3 kat bisküvi olmalı

7. Son bisküvileri dizdikten sonra folyoyu bohça gibi katlayın sıkıca kapatın , buzluğa atın
8. Buzlukta 1 saat kalsın
9. Çıkarıp açın , üzerini ve kenarlarını kalan lorlu krema ile kaplayın ve tekrar buzlukta dinlendirin

Afiyet olsun
Figen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder