7 Temmuz 2005 Perşembe

KABAKLAMA



Merhaba
Artik sagir sultan bile duymustur diyette oldugumu:))
Bu sebeple sebze agirlik hafif seyler yemegi tercih ediyorum,
birkac gun once nette sevgili Nur Seydak ile yazisirken bu
salatayi yapmami onerdi, daha once hep havucu bu sekilde
degerlendirmistim, ama bu sefer kabakla denedim,
sonra dayanamayip renklensin diye ben yine havucda ilave ettim.

==============================================================

Malzemeler :

3 tane yesil kabak ( rendelenip, suyu suzulecek)
3 tane havuc ( rendelenecek )
3-4 dis sarimsak ( ince zar seklinde dilimlenecek)
2 yemek kasik zeytinyag
damak tadiniza gore tuz
1 su bardagi yagsiz yogurt

Nasil mi Yaptim?

Zeytin yagimi tavaya koydum, suyu suzulmus rendelenmis kabaklari dahil ettim tavaya,
cevire cevire pisirdim, sonra ince dilimlenmis sarimsaklarimi ve tuzu da ilave ettikten sonra bir 5 dk daha pisirdim. Ocaktan aldim, sogumasini bekledim, sonrada yogurdum ile tanistirdim kabaklarimi :)
Ayni islemi havuclar icinde ayri tavada yaptim, onlarda soguyunca yogurtla karismis olan kabaklarimin yanina dahil ettim.
Hafif leziz serin bir yaz salatasi oldu benim icin tam diyetane :)))
Afiyet Olsun
Zeynep

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder