15 Mayıs 2013 Çarşamba

KREM ŞANTİLİ TATLI



Yaz yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladı soğuk lezzetler daha çok aranır oldu...
Yaz sıcakları için hem pratik hem lezzetli bir tatlı yaptım...
Tarifimize geçelim dilerseniz...
2 poşet şanti
400 ml süt
1 paket kremalı bisküvi
1 avuç damla çikolata
Çilek marmeladı

Soğuk süt ve şantiyi çırptım koyu kıvama gelince bisküviyi küçük parçalara bölüp şantiye ekledim...
Damla çikolatayıda ilave edip karıştırdım...
 Dikdörtgen kalıba streç film serdim tatlıdan iki tane tekli kalıp için   ayırıp tatlımı dikdörtgen kalıba döktüm..
Ayırdığım malzemenin  içine çilek marmeladınıda ekleyip karıştırdım kalıblara döktüm..
Tatlıları dondurucuya kaldırdım  kesilecek kıvama gelene kadar beklettim..
Dilimleyerek servis yapıcaksanız dondurucuya koyup dondurun ama benim gibi çok soğuk şeyler yiyemiyorsanız tatlıyı kaselere koyup dolaba kaldırabilirsiniz...
Ben tatlıya şeker koymadım ama biraz şeker ilave edilirse lezzeti daha güzel olur...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder