29 Mayıs 2013 Çarşamba

BLOGLOVİN



Hayırlı günler arkadaşlar ...
Havaların ısınmasına rağmen ben farenjitle uğraşıyorum sesim gitti ancak fısıltıyla konuşabiliyorum ama o kadar ciddi hastalıklar varki Rabbim bu günümüzü aratmasın..
Bu gün adaçayı ve ebegümeci aldım İbrahim Saraçoğlunun küründen uygulayacağım sonucu yazarım nasipse..
********************************
Bir çok arkadaşım gibi bende Bloglovine üye oldum ve çok beğendim önceleri izlemeye aldığım arkadaşlarımı düzenli takip edemiyordum bloğumun kumanda paneline girdiğimde her zaman izlediğim bloglar açılmıyordu bloglevine üye olduktan sonra bu sorun bitti şimdi arkadaşlarımın sayfalarını çok rahat takip edebiliyorum...
Sizlerde bloğumu bloglovinde ve facebookta takip ederseniz sevinirim...
Bloglovinde takip etmek için bir tık...
Facebook sayfam için bir tık...
Selametle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder