4 Haziran 2009 Perşembe

ŞAMBALİ

ŞAMBALİ

Selamlar ben geldim ,bloğuma 3-4 gün yazı yazmadığım zaman çook uzun zamanmış gibi geliyor.Ben çok sevdim bloğumu ve blog arkadaşlarımı ,zaten yapı olarak paylaşmayı çok seven bir insanım.Yeni bir tarif ,pratik bilgi kısaca işime yarayacak bir şey öğrendiğimde herkese söylemek isterim herkes öğrensin herkes faydalansın bir nebze faydam olsun.
Şimdide sizlerle şambali tarifi paylaşmak istiyorum,çok tatlı ve koyu şerbetli tatlıları seviyorsanız deneyin derim.Ben bu tür tatlılardan bir dilimden fazla yiyemem ağır gelir.
Ben tarifi yetur arkadaşımdan aldım .Burada yazıyor ,yapacak olanlara afiyet bal şeker olsun ,ben şimdi mutfağa gidip iki tana pasta yapıcağım İnşaAllah biri ablamın doğum günü için biride tabiki kendimize en kısa zamanda pasta görüntüleriyle görüşmek üzere hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder