14 Haziran 2009 Pazar

MİM

MİM
Selamlar arkadaşlar yeni mimle karşınızdayım,yaşı küçük( en azından bana göre ben 40 doldurdum )ama MaşaAllah kendisi yaşının çok üzerinde aklı başında blogcu kardeşim Zeynebim beni mimlemiş.Bende seve seve cevaplıyorum.
1-Kullandığınız Parfümün Markası?
Eşimin doğum günümde hediye aldığı Mood diye bir parfüm kokusu çok hoşuma gitti.
2-Kullandığınız Kremin Markası?
Öyle özel kullandığım bir kremim yok sadece kışın ellerim çatlamasın diye Arko kullanırım.
3-Şu an okuduğunuz kitabın adı?
Herkeze tavsiye edebileceğim Muhammed Bozdağın Ruhsal Zeka kitabı.
4-En son satın aldığınız 3 ürün nedir?
Dün baharatçıdan pudra şekeri,krem şanti ve gül hatmi aldım.
5-En çok sevdiğiniz 3 dizi film?
Son zamanlarda hemen hemen bütün dizileri uzatalım diye suyunu çıkardılar.Önceleri seyrettiğim Yaprak dökümü ,Canım ailem,Annem.
Evet mim cevaplama işimi bitirdiğime göre arşivden resim yayınlayım.


Canım tatlı istediğinde çok sık yaptığım pudingim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder