7 Haziran 2009 Pazar

ORTAYA KARIŞIK




Merhabalar huzurlu ,sağlıklı hafta sonları arkadaşlar bu gün ilk yazacağım konu dün yaptığım pastam,bu sefer yaptığım şeker hamuru çok güzel oldu ve çok kolay açıldı.
Bu pastayı ablamın doğum için yaptım ,pandispanyam her zamanki tarifim,kremada öyle tarifleri burada.
Yapmak isteyen için şeker hamurundan biraz bahsedeyim.Bimde satılan marsmalovlardan aldım.Ben şeker hamurunu az yaptım çünkü durdukça sertleşiyor.
Paketin 1/4 kadarını benmari erittim.1 yemek kaşığı kadar su koyup karıştırdım,biraz pudra şekeri ilave edip kaşıkla karıştırdım.Daha sonra aldığı kadar pudra şekeriyle ele az biraz yapışan bir hamur yaptım.Üzerine margarin sürüp iki tane buzdolabı poşetine koyup bir gece oda ısısnda beklettim.Ertesi gün kullandım.
Ben daha önceden yaptığım şeker hamurundan hiç memnun kalmamıştım ,çok zor açılıyordu,size uyguladığım püf noktalarını söyleyim sizde daha önceden benim olduğum gibi sinir olmayın.
1-Şeker hamurunu eritirken çok fazla eritmeyin.
2-Hamuru yaparken ele yapışmayan hamur değilde ,hafif ele yapışan bir hamur olsun.
Geçenlerde blogları gezerken gamzeli anneye uğradım,fikri mühim diye bir site varmış ,bende biraz inceledim ,yeni ürünler denemeye meraklıysanız üye oluyosunuz size denemelik ürünler gönderiyolar, sizde ürünü kullanıp fikrinizi bildiriyorsunuz.Ben sitenin adresini BURAYA yazıyorum ilgilenen arkadaşlar tıklarlarsa detaylı bilgiye ulaşırlar.Canlar benden bu kadar hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder