8 Haziran 2008 Pazar

KAKAOLU KURABİYE


Tariflerimi aralıklarla yayınlıyorum farkındayım ama sakın beni tembelleşti falan sanmayın.
Mutfağa giriyorum ama daha önce tariflerini yayınladığım yemekleri yaptım hep bu aralar.Bu kurabiyeyi ilk kez denedim çok güzel oldu evdeki malzemelerle hemencik yapılacak bir kurabiye olunca yayınlamaya karar verdim.

MALZEMELER:

1 adet yumurta
3 yemek kaşığı pudraşekeri
2 yemek kaşığı oda ısısında
a margarin
1/2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartmatozu
aldığı kadar un
üzeri için 2 yemek kaşığı kadar pudra şekeri

YAPILIŞI:

Yumurta ,margarin ,üç yemek kaşığı pudraşekeri,kakao ,vanilya,kabartmatozu ve unu karıştırıp bir güzel yoğurun.Kulak memesi kıvamında bir hamur yapın isterseniz yuvarlak isterseniz benim gibi kalıpla şekil verip yağlı kağıt serili tepsiye dizin.175 derecede önceden ısıtılmış fırında 25 dakika pişirin, ılıkken pudra şekerine bulayıp servis tabağına alın.Bu ölçülerle 27 adet kurabiye çıktı.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder