16 Mayıs 2011 Pazartesi

ÇİKOLATALI DİLİMLER

Bu güzel ,güneşli İstanbul gününden hepinize merhaba.

Haftaya sevgili yeşimden aldığım ,kendimce biraz değiştirdiğim bir tarifle başlamak istedim.
Oldukça pratik ,lezzetli bizim gibi çikolata severler ve çalışan hanımlar için birebir harika bir tatlı oldu.Önceden yapın derin dondurucuya koyun misafir geleceği zaman çıkarıp soslayın oldu bitti:)))
Ben çikolata sosunu yarım ölçü yaptım tam geldi.Vereceğim bu tarifle sekiz kişiye bir parmak kalınlığında dilimler çıktı daha kalabalık misafir için ölçüyü ikiye çıkarabilirsiniz.Tabi o zamanda çikolata sosun tam tarifini yaparsınız.

Hepinize harika bir hafta dileyip tarifime geçiyorum.

MALZEMELER:

1 adet sade pastaban (iki katlı)
2 yemek kaşığı margarin
1/2 kutu krema
3 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
bir avuç kadar ceviz içi
2 yemek kaşığı kadar damla çikolata
1 limon kabuğu rendesi
üzeri için 1 paket hazır çikolata sos

YAPILIŞI:

Keki rondoda çekin un haline getirin.İçine erimiş soğumuş margarin,krema,kakao,vanilya ,damla çikolata,ceviziçi ,limon kabuğu rendesi katıp yoğurun.Hamuru streçfilme rulo şeklinde sarıp dolaba kaldırın.Servisden önce çikolata sosunu yapın.Ben hazır sos kullandım üzerindeki tarifin yarısını yaptım.Pastanızı soslayıp antepfıstığı ile süsleyip dilimleyerek servis yapın.
Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder