28 Şubat 2011 Pazartesi

SUSAMLI KURABİYE


SUSAMLI KURABİYE
ÖNCELİKLE HEPİNİZE HAYIRLI HAFTALAR DİLERİM,SAĞLIKLA HUZURLA, MUTLULUKLA,ŞÜKÜRLE GEÇİRELİM HAFTAMIZI,ÇÜNKÜ; ŞÜKRETMEMİZİ GEREKTİREN ÇOK FAZLA NİMETE SAHİBİZ:))
Kurabiyemizin adı genelde *b?????kurabiye*diye biliniyor ama çok hoş olmadığı için *SUSAMLI KURABİYE*demek çok daha güzel:))
Bu çok lezzetli nefis susam aromalı kurabiyeyi ben yap(a)madım çok üzgünüm:(
hala özürlüyüm,yapamıyorum:( hamdolsun bu günkü halime
kurabiyeyi bir kardeşimiz hediye getirdi sağolsun,ben de izin isteyip yayınladım,
işte kurabiyemizin malzemeleri;
1 su bardağı kavrulmuş susam,
1 paket margarin veya tereyağı,
1 çay bardağı sıvıyağ,
5-6 yemek kaşığı pudra şekeri,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
aldığı kadar un
NOT: yumuşak bir hamur olacak(mış)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder