28 Şubat 2011 Pazartesi

BİSKÜVİ PASTASI VE KEYİFLİ ÖDÜLÜM

Selamlar arkadaşlar hepimize mutlu,sağlıklı,maddi,manevi kazançlı güzel bir hafta dilerim.Bir haftadır pcde sorunlar bitmedi,şarj aleti bozuldu,format atıldı,şimdilik idare ediyor bakalım ne zamana kadar,neyse şimdi tariflere kaldığımız yerden devam edelim. Sevgili gutguturuna beni okunması en keyifli blog ödülüyle ödüllendirmiş çok teşekkür ederim ablacım Allah kızına sağlıklı uzun ömürler versin.Bu ödül benim çok hoşuma gitti.Bende ödülümü bütün blogcanlarıma gönderiyorum,hepsi okunması en keyifli bloglar. Şimdi sıra bisküvi pastasında onbeş yirmi gün içinde defalarca yaptım değişik şekillerde servis ettim ne yazıkki çok beğendiğim resimlerden biri formata kurban gitti.Ne yapalım sağlık olsun.Tarif çok güzel,bisküvi dışındaki malzemeler pişiriliyor artı margarin yok mutlaka deneyin derim.Tarif Bir dilim bir tutam arkadaşımdan.Şimdi sıra tarifimizde Kakaolu renkli pasta için malzemeler. 400 gr bisküvi 2 çay bardağı süt 1 çay bardağı şeker 1/2 çy bardağı sıvıyağ 2 yemek kaşığı kakao 80 gram çikolata Bisküvi ve çikolata dışındaki malzemeler karıştırılarak pişirilir,ocaktan almaya yakın çikolata kırılıp ilace edilir.Çikolata eridikten sonra ocaktan alınır (kıvamı muhallebi gibi olmuyor sonuç sizi şaşırtmasın)biraz ılıdıktan sonra kırılmış bisküviler karıştırlır.Baton kalıba sterç film yayılır üçgen şeklinde kalıba yerleştirilir.Dondurucuda 20 dk bekletilir.Bu arada açık renk hazırlanır.İşte mazemeler. 250 gram bisküvi 2 çay bardağı süt 1 çay bardağı şeker 1/2 çy bardağı sıvıyağ 2 yemek kaşığı nişasta Bisküviler hariç bütün malzemelr karıştırılıp pişirilir,biraz ılıyınca kırılmış bisküviler karıştırlır.Karışım dolaptan alınan kalıbın boş kısmına yerleştirilir.Dolaba konup dört beş saat bekletilir. Ben bisküvi pastasını değişik şekillerde yaptım.Yapacak olanlara kolay gelsin,bisküvi pastam cafe mis arkadaşıma gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder