20 Şubat 2011 Pazar

SEVGİLİ BLOGCANLARA


Selamlar arkadaşlar hepinize mutlu sağlıklı hafta sonu dilerim.Şubat ayında bloğumu açalı iki yıl oldu.İki yıl süresince ne kadar çok şey paylaşmışım sizlerle.Meğerse blog dünyası hiçte sanal alem değilmiş.Sizlerlede gönlümden geçenleri paylaşmak istiyorum.
Sevgili arkadaşım Cahidemin yazılarını okuyunca maddi manevi çok şeyler öğrendim ruhsal tembellikten silkelendim ,yalnızca lezzetli reçeteler değil manevi reçetelerde var mutlaka ziyaret edilmesi bloglardan.
Sevgili Susam çörekotu hasta olduğunu duyduğumda Rabbim sen şifa ver dedim üzüldüm,kendisini görmesemde oturup konuşmamış olsamda gönül bağı kurmuşuz farkında olmadan.
Canım arkadaşım hemşerim Yıldızımın annesini kaybetmiş olduğunu okuduğum zaman pcnin başında kalakalmıştım.Allahım sabır versin mekanı cennet olsun diye dua etmiştim.
Pembe tatlar Aslişkonun bloğunun yıldönümü olduğunu öğrendim nice yıllar Aslıcım, bu zamana kadar ne güzel şeyler paylaştı diye düşündüm.
Yıllar önce bloğumu açmadan evvel sevgili dut masalı Nununun hastalığını öğrenmiş çok üzülmüştüm,her gün bloğuna uğrayıp sağlık haberlerini beklemiştim.Şükürki kendisi yeniden bloğuna döndü.
Haberlerde Libyada tatsız olaylar yaşandığını duydum aklıma ilk gelen Pepelamın orada yaşadığı oldu İnşaAllah bir sorun yoktur diye düşündüm.
Sevgili Hümeyranın bebek beklediğini duydum üstüne birde etkinliğe evsahibliği yapacağını öğrendim canımya dedim nasıl olacak böyle ya canı çekerse o güzel lezzetleri onun için zor bir durum olmasın.
Sevdiğim bir başka arkadaşım,bloğunun ismi kulağa çok hoş gelen sürekli takip ettiğim becerikli arkadaşım Bülbülün yeri.
Sevgili cafemis,hem çalışıp hem süper lezzeler üreten Didem,hamarat hatun Mintim,bloğunun ismi kadar kendiside pozitif Zeliham,Manisadan komşularım sevgili hayatcafem,candantariflerim,sevgili Muhteremle afiyetle,sevgili Gülcan,sevgili Papatyam,sevgili Urfa tutkunu,sevgili Yeşim,sevgili Gülay,sevgili Hande,sevgili Tazenane,sevgili Petunyalarım,sevgili Azumutfak,sevgili anneannenin emekleri yazmak istediğim gönlümde olan arkadaşlarım var ama boyun fıtığım isyan etmek üzere,blog listemdeki ve izlediğim tüm blogcu arkadaşlarım hepinizi çok seviyorum.
Bu çiçekler bütün blogcanlara.
NOT.Uzun zamandır pek fazla yazamadınızsada benim gönlümdesiniz umarım en en en kısa zamanda daha sık görüşürüz.Sevgili Havvanurum,sevgili Zeynebim ve Zehram,sevgili Fatoşum,sevgili Acemi şef Esram ve Fatma ablam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder