23 Şubat 2011 Çarşamba

ÇİĞ PATATES İLE KIYMALI PATATES OTURTMA



ÇİĞ PATATES İLE KIYMALI PATATES OTURTMA


Bu hafta yemek haftası ya benim için:)yemek tarifi yayınlamaya devam,inşallah sıkılmazsınız

Az yağlı,az tuzlu yaptığım yemeğimi;patateslerini kızartmadan çiğden pişiriyorum, lezzeti çok güzel,hatta eşim şimdi resim yüklediğimi görünce canım çekti olsa da yesem dedi:))
Patatesleri dilimleyip tencereye yerleştiriyorum,üzerine bitkisel tuz(bim de satılan günvit'i kullanıyorum )
kıyma,soğan,biber,domatesi az zeytinyağı ile kavurup patates dilimlerinin üstüne yaydım,
arzuya göre salçalı veya sade sıcak su dökülerek kaynamaya bırakılır,
!!!çok hızlı ateşte kaynatılırsa patatesler parçalanır,kısık veya orta ateşte kaynatılmalı
üstüne kekik dökülerek ocak kapatılır
BU YEMEĞİ YAPMAYAN VARSA LÜTFEN YAPSIN DENESİN HEM SAĞLIKLI HEM LEZZETLİ VE HEM DE YAPIMI KOLAY
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder