18 Şubat 2011 Cuma

HURMALI VE CEVİZLİ KEK---MUTLU HAFTA SONLARI



HURMALI VE CEVİZLİ KEK
SAĞLIKLI,MUTLU VE HUZURLU BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZİ DİLERİM
Geçen hafta havaların ısınmasını fırsat bilip körfeze yazlık eve gittik,iyiki gitmişiz,bize çok iyi geldi:)) kaloriferi bırakıp sobada odun kömür yakmanın, üstünde kestane pişirmenin,içine de kabukları atıp çıtırtısını duymanın hazzını yaşadım:)) ayrıca aç kalan kedicikleri doyurup karınlarını doyurmanın ve ardından da yanımıza gelip sevilmek isteyen kediyi de sevmenin
Sitemizin bekçisi hac'dan dönmüşALLAH kabul etsin,ziyaret edip zemzem içtik,hurma yedik,ayrılırken bize 1 tabak medine hurması ikram ettiler,
ben de hurma ile bir şeyler pişirip onlara ikram etmek istedim
yine; biraz ondan biraz bundan metoduyla doğaçlama bir kek pişirdim:))
yumuşacık sünger gibi oldu:)
malzemeler:
3 adet yumurta,
1 su bardağından 2 parmak eksik şeker(hurma şekerli olduğu için şeker miktarını azalttım),
1 su bardağından2 parmak eksik süt,bardağı dolduracak kadar yoğurt(yaklaşık 2 çorba kaşığı kadar)
1 çay bardağı zeytinyağı,
1/2 su bardağı iri kırılmış ceviz,
2,5 su bardağı elenmiş un,
1 su bardağı ince kıyılmış hurma,
1 tatlı kaşığı toz tarçın,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder