20 Şubat 2011 Pazar

GARNİTÜRLÜ VE MISIRLI PRİNÇ PİLAVI



GARNİTÜRLÜ VE MISIRLI PİRİNÇ PİLAVI


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM HEPİNİZE SAĞLIKLI,HUZURLU VE MUTLU BİR ŞEKİLDE GEÇİRECEĞİNİZ GÜZEL BİR HAFTA DİLERİM:)
SELAMLAR VE SEVGİLER
Bu hafta yayınlanmayı bekleyen yemeklerimi,salatamı,pilavımı yayınlamayı düşünüyorum,her zaman kek pasta börek olmaz değil mi:)))) zaten pasta,börek vs yapamıyorum:(((nasıl özledim hamurla oynamayı,açmayı bir bilseniz: ( inşallah yakın zamanda başlarım
ilk olarak lezzetli ve nefis olan pilavımla haftayı açayım dedim:)
biz 2 kişi olduğumuzdan küçük 1 bardak pirinç yeterli oldu
garnitür ve mısır dolapta vardı göz kararı kullandım
pirinci sıcak ve tuzlu su ile ıslattım,
tencereye 1 kaşık tereyağı ve 1 kaşık zeytinyağı koydum,yakmadan hafif ısınınca 1 bardak pirinç için 1,5 bardak sıcak su(veya etsuyu,tavuk suyu da olur)koydum,
pirinçleri kırmadan nişastası gidene kadar güzelce yıkadım,suyunu süzdürüp kaynayan suya koydum,çok az tuz koydum(kortizondan dolayı çok az tuz atıyorum)
önce hızlı sonra kısık ateşte pilavı pişirdim,
yıkayıp suyu süzülen garnitür ve mısırları da koyup kağıt havluyla örttüğüm tencereynin kapağını kapattım,
pilav demlenince nefis bir kuzu etinin yanına eşlik etti:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder