21 Şubat 2011 Pazartesi

FIRINDA KEKİKLİ KUZU ETİ,KUZU KOL VE PATATES





FIRINDA KEKİKLİ KUZU KOL VE PATATES
Bu hafta böyle, yemeklere devam:))
Yemeğimiz çok lezzetli; yapması kolay, yemesi çok hafif,kuzu eti yiyemiyenler içim de alternatif olabilir,çünki yağsız, haşlama ve salçasız üstelik tandır lezzetinde fırında kızarıyor,yanında mutlaka pilav olmalı:))
Kuzu ön kol,
patates,
1 soğan,
kekik,tuz
1 kuzu kol bize fazla geleceği için yarısını pişirdim,diğer yarısını da ilerde pişirmek üzere dondurucuya koydum,ya nasip:)))
(eti dilim halinde kestirdik)
Et dilimlerini yıkayıp düdüklü tencereye koyup kaynayınca (eğer varsa)köpüklerini aldım ki;suyu duru olsun,
kapağını kapatmadan önce kabuğu soyulmuş ikiye bölünmüş patatesleri ve 1 adet kabuksuz soğanı ilave ettim,
Et pişince fırın kabına; malzemeleri ve biraz da suyunu döküp fırında üstleri kızarana kadar pişirdim,
En son kekiği serptim önceden koyunca biraz acımsı olabiliyor,
Kalan et suyu ile de güzel bir çorba pişirdim
HEPİNİZE SELAMLAR,SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder