12 Ekim 2005 Çarşamba

NAR temizlemek eziyet mi?





Yok canımmm...
Artık değil !





Bugün bloga bir şey koymayı düşünmüyorduk Zeynep' le.
Ancak ben oğluşum erken yatınca vakit var diyerek internette dolaşırken bir link e denk geldim ve tıkladım. Ne göreyim.

Nar temizlemenin püf noktası !

Mutlaka bilenleriniz vardır.Ancak ben bugüne kadar Narı temizlemek eziyetine girmemek için hep suyunu sıktım.Yada sevgili eşim temizlerdi.

Elleriniz boyanır, üstünüze mutlaka sıçrar, o güzelim narin tanecikler ezilir vs. vs..
Hatta dün Güllaç yapınca üstü için zoraki 5-10 tane temizleyebildim.

Burdaki linkte resimleri görünce dayanamayıp az önce mutfağa gidip bir nar aldım ve denedim. Abartmıyorum arkadaşlar 2 dk. mı bile almadı ! Bir kase nar oldu elimde sıfır fire ile. Hiç bir yer boyanmadı .. Hemen resimledim öylece...

Bu bilgiyi mutlaka sizinle paylaşmalıydım çatlardım:)

Zira artık eve Nar almak keyif olacak, temizlemek sorun olmaktan çıktı !..

Ben aynen resimdeki gibi kestim ve su dolu bir kaseye narı sokup başkaca aparat kullanmadan elimle genişleterek taneleri döktüm ve kalanlarıda suyun içinde hemen cıkarıverdim sıyırdım. Suyun içinde olduğu için hiç ezilme olmadı.

Benim gibi daha önceden bu yöntemi bilmiyorduysanız artık sizde öğrendiniz.
Yaşaşın Nar temizlemek:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder