7 Ekim 2005 Cuma

Mozeralla Peynirli Tavuk Gogsu

Merhaba,
Gecen aksam Yemekbiz gurubumuza dun aksam ne pisirdim
diye yazarken ertesi gun icin buzdolabimda bekleyen tavuk
goguslerimin oldugunu ve bu konuda ne tarif edersiniz diye
yazdigimda sevgili gurup dostumuz Nur Seydak
bana bu tarifi yolladi, bende hemen yaptim, tesekkurler Nur'cum.

Malzemeler:
4 tavuk gogsu
200 gr parmesan peyniri ( ben mozeralla kullandim)
3 domates
birkac dal feslegen ( taze olmadigi icin kuru feslegen kullandim)
2 yemek kasik zeytinyag
tuz, karabiber

Nasil mi yaptim?

Tavuk goguslerini enlemesine incelterek kestim, sonra tavayi yagladim biraz tavuk gogusleri tavaya yerlestirdim, tavuk etlerinin renkleri beyazlasana kadar ters yuz ederek pisirdim, daha sonra uzerlerine dilimlenmis peynirlerimi ve domates dilimlerimi koydum, kuru feslegen, tuz karabiber ilave ettim, tavamin kapagini kapattim. Domateslerin pistigini anlayinca servise cikardim yaninda pilav ile, begenerek yedik, cok kisa surede pisen bir lezzet oldu benim icin,
sizlerde deneyin, seveceksiniz.
Afiyet Olsun.
Zeynep T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder