21 Ekim 2005 Cuma

Brokoli Pay


Merhaba
Bugun brokoliden degisik bir tat denedim, guzel oldu.
Brokoli soframizda surekli
bulundurulmasi gereken
bir sebze benim icin, ev halki sebze turunu sevmiyor ama

onlara degisik yollardan yedirmenin yollarini ariyorum surekli,
bu brokoliyi
haslayip salata olarak sofraya getirseydim kimse
yemezdi, bu sekilde olunca
daha yokmu sorusu bile soruldu :))


Malzemeler:
500 gr. brokoli dogranmis az haslanmis
1 demet yesil sogan
3 yumurta
1/2 kap irmik
1 kap sut
1 kap beyaz peynir

Nasil mi Yaptim?
Brokolilerimi az hasladim, sonra diger malzemeyi iyice
karistirip brokolileri
ilave ettim, hic yag koymadim dikkat
edersiniz, sadece kalibi sprey yagla
yagladim, karisimi doktum
ve firina surdum, yaklasik 30 dk da 375 F de
pisti, cok guzel oldu,
diyet yapanlar icin ideal bir cesit bana gore.

Afiyet Olsun.
Zeynep T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder