14 Ocak 2014 Salı

PRENSES LOKUMU

 yıne cok kolay ,nefıs bır sütlü tatlı tarıfım var.. bır arkadaşım yapmıştı cok begendım tarıfı alıp denedım sonuç harikaydı...
3 su bardagı süt
7 yemek kasıgı tozşeker
7 yemek kasıgı irmik
tencereye alınır ve muhalllebı kıvamına gelinceye kadar karıştırılır...ılımaya bırakılır.ılıyan tatlımızın ıcıne 1 paket toz kremsantı eklenir.mıkserle 3-4 dk çırptım.ayrı bır yerde 1 kase dolusu su hazırladım...her seferınden elımı yapışmaması için ıslattım...kremsantılı muhallebımızden cevız kadar beze alıp yuvarlanır...bol hındıstan cevızıne her yerını  buladım...ıstersenız antepfıstığı veya tozhalıne getırılmış pötıbörbıskuvı veya kakaolu bıskuvıyede bulayabılırsınız.kagıtkek kalıplarında servıs yapmanızı önerırım.bu kolay tatlıyı denemenızı tavsıye ederım...afıyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder