23 Ekim 2012 Salı

BEBEKLE TATİL HAZIRLIĞI

Bebeği hatta bir iki demeden tüm çocukları ile sürekli tatile giden ve hatta, dağ bayır, dere orman demeden gezen tüm kadınlara saygım sonsuz. Bunlardan biri de çok yakın bir arkadaşım üstelik. Pınarcığım, Aras'tan küçük İpek böceğini sırtına, Cancağızını da eline takıp orası burası gezerken ben sadece kocaman bir AHHHHHH çeker dururum, yazdıklarını keyifle okur, nasıl yaptığının sırrını çözmeye çalışırım satır aralarında.
İşin sırrını hala çözemedim, dünya görüşü mü, su akar yolunu bulur felsefesi mi, pratiklik mi bilmiyorum ama bende bir sorun olduğunu tescillemeye lüzum yok, ondan eminim.
Aras ile daha doğduğunun ilk ayında yola revan olduk (Hürremcilik fenaaa) :)
Yazlığa 4 aylığına taşındığımız günü asla unutmayacağım. Bir minibüs eşya ile gitmiştim. Engin o gün benim hasta olduğuma kanaat getirmişti :)
Ama ne yapayım , çocuğun yatağı, küveti,ana kucağı, osu busu .. falan fişman :)
Elimde değil, her şartı göz önünde bulundurmak gibi bir adetim var...

 Bu sene Aras ile Ramazan Bayramı'nda ilk kez araba ile uzun yol yapacağımız zaman yine aynı durumdaydım.
Kapının önü bavul ... bavul ve bavul doluydu.. Nasıl yapıyorlar, nasıl çocuğu alıp öylece gidiyorlar, ben nerede hata yapıyorum diye düşüne düşüne aynı bavul labirentinde buluverdim kendimi yani hiç bir şey çözümlenmemişti.
En son Sedoş, Efetoş'u alıp gemi ile Yunan Adaları seyahatine gidince "yok" "sorun bende" dedim.. ben bir şeyleri hatalı yapıyorum sanırım.
Peki nedir? Bana lütfen biri bir yol göstersin. Yarın hazırlamam gereken bir bavul var ve liste yaptığımda yine yüreğim kabardı. Beni kesin o uçağa almayacaklar :) Yok zaten Engin o uçağa gitmeden beni arabaya almayacak :)
İşte listem : Yorumlarınızı bekliyorum, çıkart dediklerinizi çıkartıcam...

BEZ -  5 NUMARA
BEZ – 6 NUMARA (GECELERI TAKIYORUZ)
PREGOMIN (SUT ALERJISI)
HAZIR MEYVE (YA YEMEZSE ONLEMI)
ONLUK
MILUPA 8 TAHIL
MILUPA 7 TAHIL
KECI PEYNIRI
İLAÇLAR  
SERUM FIZYOLOJIK
OTRIBEBE
DERECE
TERMOS
SULUK
SU TERMOSU
4 ADET BİBERON
KAPAKLI KASE
MAMA KASIGI
GÜNEŞ KREMİ
DENİZ BEZİ 
ŞAPKA
GALETA (SUT ALERJISI)
HIPP BISKUVI (SUT ALERJISI)
INCE BATTANIYE
PELUS BATTANİYE
ŞAMPUAN
BANYO HAVLUSU
TARAK
EMZİK * 3-4 ADET
DENİZ AYAKKABISI
SPOR AYAKKABI
SUDOCREM
ÇÖP TORBASI
DENİZ BORNOZU
KOVA KÜREK OYUNCAK
PUSETİN YAĞMURLUĞU
ISLAK MENDİL
PİJAMA
BODY
UZUN KOLLU BODY
ATLET
MONT
HIRKA
PANTOLON
SORT
TSHIRT



Bu vesile ile hepinize iyi bayramlar diliyorum.. Ayrıca 6 senedir Yemekbahane'yi takip ettiğiniz için de ayrıca teşekkürler .. Artık Yemekbahane 7 yaşında :)

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder