22 Mayıs 2010 Cumartesi

PRATİK TATLI

PRATİK TATLI
Selamlar arkadaşlar bugün sizlere çok pratik tatlı tarifi vermek istiyorum.Nuralp arkadaşımın sitesinde görüp denedim çok hoşuma gitti.Şimdi sıra tarifte.
1 paket margarin
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
un
Dövülmüş ceviz
Yumuşamış margarin ve aldığı kadar unla yumuşak bir hamur yaptım.Hamuru portakal kadar parçalara ayırdım.Oklavadan biraz kalın rulo yaptım cevize buladım küçük parçalara kestim.Bir diğer parçayı elle milföy kalınlığında açtım üzerine dövülmüş ceviz serptim,hamuru sararak rulo yaptım.Bıçakla parçalara kestim.Isıtılmış fırında pişirdim.
3 su bardağı su
3 su bardağı şekerle şerbet hazırladım.
Ilık tatlıya ılık şerbeti gezdirdim ,bir gün dinlendirirseniz çok daha lezzetli oluyor.
Tatlımı P.D.Ç.S.E. 60 gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder